Baza mailingowa, która pozwoli Ci zarabiać

E-mail marketing to słowo klucz, z którym powinien zapoznać się każdy bloger. Podstawą e-mail marketingu jest natomiast baza mailingowa, która pozwoli Ci kształtować i utrzymywać relacje ze swoimi odbiorcami, a przy odpowiedniej strategii uczynić je źródłem dochodów. Jak stworzyć bazę mailingową? Pierwszym krokiem do realizacji skutecznego e-mail marketingu jest wybranie odpowiedniego narzędzia, czyli systemu, który pozwoli Ci na łatwiejsze monitorowanie i optymalizowanie

Dwa najważniejsze sposoby zarabiania na blogu lub portalu

Każdy bloger lub właściciel portalu zapewne chciałby zarabiać na swoim pisaniu. Nawet, jeżeli prowadzenie bloga lub strony internetowej wynika z pasji i naszych zainteresowań, dodatkowe źródło dochodów raczej nikomu nie przeszkadza. Jednak warto wiedzieć, że zarabianie na blogu nie jest łatwe. Bardzo często okupione jest ciężką, systematyczną pracą. Dodatkowo, konkurencja jest ogromna. Polska blogosfera rozwija się w takim tempie, że, aby osiągnąć sukces, trzeba mieć nie

Reklamy w Google AdSense – kilka wskazówek dla początkujących

Co łączy właścicieli małych blogów o niewielkim zasięgu i twórców dużych serwisów internetowych? Zarówno jedni, jak i drudzy korzystają z Google AdSense. Ten system reklamowy jest niezwykle popularny. Pozwala, bowiem w łatwy sposób przełożyć ruch na stronie na realne zyski. Reklama Google AdSense. Ale o co chodzi? Google AdSense to platforma reklamowa giganta rynku internetowego, za pośrednictwem, której możliwe jest wyświetlanie na swoich stronach www tzw. reklam kontekstowych.

Jak połączyć public relations z content marketingiem?

Public relations i content marketing to dwie dziedziny marketingu, które nie tylko powinny ze sobą współistnieć w ramach jednej strategii marketingowej, ale również przenikać się i uzupełniać. Okazuje się, bowiem, że te dwa zagadnienia mają ze sobą wiele wspólnego i potrafią tworzyć wyjątkowo zgrany duet. Zależności między PR, a content marketingiem Do podstawowych zadań public relations zwłaszcza, gdy mówimy o elektronicznych formach, należy kształtowanie świadomości

Event marketing – skuteczna forma działań marketingowych na przykładzie Binkowski Run

Branża eventowa w Polsce przeżywa obecnie ogromny rozwój. Wydarzenia tematyczne albo dedykowane stały się nieodłącznym elementem działań PR-owych. Ilość eventów zdecydowanie rośnie. Zmienia się natomiast ich charakter. Zyskują one coraz bardziej specjalistyczną formę. Event marketing można w bardzo łatwy sposób zsynchronizować z działaniami w social mediach, dzięki czemu możliwa jest bardzo efektywna, szeroka komunikacji i bezpośredni kontakt na linii odbiorca-marka. Event

Ile zarabiają polscy blogerzy?

Zastanawialiście się kiedyś ile można zarobić w Polsce na prowadzeniu bloga? Niewielu polskich blogerów decyduje się mówić otwarcie o swoich zarobkach. Takie informacje znajdziemy na pewno na blogu Michała Szafrańskiego „Jak oszczędzać pieniądze”, którego autor zdecydował się nawet na regularne publikowanie finansowych rezultatów swojej działalności. Konkretne kwoty zarobione na reklamach czy sieciach afiliacyjnych znajdziemy także na blogu Krzysztofa Lisa „Zarabianie

Plusy i minusy sieci afiliacyjnych

Polscy blogerzy na razie z rezerwą podchodzą do zarabiania na sieciach afiliacyjnych. Odstraszają ich z pewnością minusy dostrzegalne już na starcie, a więc nieintuicyjne panele użytkownika oraz nieciekawe programy. Tymczasem istnieje wiele sieci afiliacyjnych godnych uwagi. Przed przystąpieniem do jakiejkolwiek sieci warto jednak zwrócić uwagę na kilka podstawowych aspektów takich, jak sposób obsługi użytkowników, weryfikacja strony, różnorodność dostępnych programów, stosowane

Kilka skutecznych sposobów na promocję sklepu internetowego

Konkurencja w sektorze handlu internetowego jest obecnie ogromna. Wciąż przybywa nowych sklepów internetowych. Jak to się dzieje, że niektóre z nich znikają po kilku miesiącach istnienia, a inne odnoszą ogromny sukces? Wydaje się, że jednym z sekretów popularności sklepu online jest jego odpowiednia promocja. Przedstawiamy kilka skutecznych sposobów na wypromowanie sklepu w sieci, podkreślając od razu, że nie jest to takie łatwe.
Zadbaj o widoczność strony
Wysoka pozycja w rankingach

Zakładanie sklepu internetowego – to proste!

Sklep internetowy może dziś założyć każdy. Formalności, jakie trzeba załatwić nie jest zbyt dużo, a możliwości technologiczne, jakie oferuje dziś Internet sprawiają, że cały proces jest bardzo prosty. Najważniejszym etapem zakładania sklepu online wydaje się samo znalezienie pomysłu na dochodowy biznes, niszy nieodkrytej jeszcze przez konkurencję.
Podstawowe formalności
Sklep internetowy może przybrać rozmaite formy. W zasadzie nie może działać jedynie, jako spółka partnerska.

Prowadzenie sklepu internetowego – liczy się skuteczność

Zainteresowanie klientów sklepami internetowymi nieustannie rośnie. Kupujący w sieci mogą dziś liczyć na łatwe i bezpieczne transakcje. Również sam proces zakupów w Internecie charakteryzuje się ogromna wygodą. Nic, więc dziwnego w tym, że wiele osób rezygnuje z tradycyjnych form zakupów, na rzecz sklepów online.
Dlaczego sklepy internetowe są takie popularne?
Przeżywamy obecnie ogromny rozkwit Internetu oraz technologii mobilnej. Naturalną konsekwencją tego jest wzrost popularności