Szukając salonu fryzjerskiego czy firmy remontowej kierujemy się między innymi ich lokalizacją. Nikt o zdrowych zmysłach, mieszkając w Nowym Sączu nie będzie szukał fryzjera w Warszawie. Chociaż mogą się tu pojawić pewne wyjątkowe sytuacje. Google kilka lat temu wyszło naprzeciw potrzebom użytkowników i stworzyło specjalny mechanizm pozwalający na wyświetlanie przez wyszukiwarkę miejsc znajdujących się najbliżej naszej lokalizacji, a zarazem posiadających najlepsze recenzje.
Aby skutecznie pozycjonować stronę internetową należy w pierwszej kolejności zadbać o jej optymalizację pod kątem SEO. Istnieje kilka elementów strony internetowej, na które warto zwrócić szczególną uwagę. Przedstawiamy najważniejsze z nich.
Content is king, czyli o optymalizacji treści
Tym, co przyciąga użytkowników jest oczywiście wartościowa, unikalna oraz przydatna treść. Teksty zamieszczane w sieci nie mogą być zbyt krótkie. Jeżeli już podejmujemy się opisania
WhitePress idealnie sprawdza się, jako platforma pośrednicząca w publikacji treści. Reklamodawcy używający serwisu bardzo często jednak nie korzystają ze wszystkich możliwości, jakie on daje. Wynika to z faktu, że w ogóle nie zastanawiają się nad wyborem miejsca publikacji. Wybór ten bardzo często jest dziełem przypadku. Tymczasem warto korzystać ze wskaźników, historycznych danych, wykresów i ocen jakościowych, których dostarcza WhitePress.
Szerokie cele to nic złego
Publikując