W drugiej części artykułu przedstawiamy kolejne sposoby na pozyskanie wartościowych linków do Twojej strony internetowej. Wiesz już jak ważna jest pozycja eksperta w danej dziedzinie i jak można ją wykorzystać do pozyskiwania odnośników do strony. Postaramy się przekonać Cię, że ogromny potencjał drzemie również w blogach.
Z wizytą na cudzym blogu
Blogerzy, aby uatrakcyjnić swoje treści i przyciągnąć szersze grono odbiorców bardzo często decydują się na publikacje
Założenie nowej strony internetowej i zoptymalizowanie jej pod katem SEO to dopiero początek naszej przygody, jako twórcy witryny. Kolejnym krokiem jest jej odpowiednie wypozycjonowanie. Nasza strona ma przecież przyciągać użytkowników, a bez wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych jest to przecież niemożliwe. Pozycjonowanie warto rozpocząć od pozyskania dla nowej strony linków zewnętrznych. Przedstawiamy kilka najpewniejszych sposobów na zdobycie takich
WhitePress to platforma pełniąca rolę pośrednika w publikacji treści. Posiada ona bardzo ciekawy moduł e-PR, który pozwala na stworzenie profesjonalnego biura prasowego. Biuro może stać się idealnym narzędziem do komunikacji z dziennikarzami. Przedstawiamy kilka podstawowych zasad dotyczących jego tworzenia.
Zadbaj o ciekawy wygląd biura prasowego
Atrakcyjny wygląd biura prasowego z pewnością przyciągnie większą liczbę zainteresowanych. Zaświadczy również o naszym profesjonalizmie.
Działania z zakresu public relations mogą bardzo pozytywnie wpływać na pozycjonowanie. Pozwalają na pozyskanie mocnych i naturalnych, ale i w miarę bezpiecznych linków. W ramach współpracy z mediami możemy zatroszczyć się o wartościowe treści, które będą źródłem nowych odnośników do naszych stron. Często zdarza się, że linki w publikacjach nie podlegają dodatkowym opłatom. Jeżeli nasza publikacja będzie wartościowa, dziennikarz lub redaktor naczelny po prostu podejmie